Avenue Léo Errera 52 | B-1180 Brussels

Le noir du ciel

FondationPoesie.org

Le noir du ciel, Mary-Laure Zoss

Le Noir du Ciel, premier recueil de la poète suisse Mary-Laure Zoss, fut en 2008 le premier lauréat du Prix L-A Finances pour la Poésie. L’évidence d’une voix. Chaque poète a la sienne, bien sûr, mais qu’est-ce qui donne ce sentiment d’évidence ? La maîtrise et la tenue des choix formels, sûrement, un murmure continu comme un filet d’eau froide. Sans nul doute aussi l’hiver et l’enfance en noir et blanc. Aucune esthétisation des paysages ou de la vie rurale ; tout est posé à plat, ou bien tordu de l’intérieur parce qu’ « il faudrait passer son temps à colmater, quand rien ne tient », ou bien encore englouti dans la peur lorsqu’ « on va butant partout contre le bord du monde ». Si cette poésie est simple, ancrée dans une terre, elle n’est aucunement sereine. Mais plus que tout, on retient une façon jamais forcée de placer la parole entre « le manque des mots » et « la joie courte de mots très pauvres » : cela donne une bande passante discrète, continue, extrêmement.

1. Dicyemida dit :

Hi! fondationpoesie.org

We offer

Sending your business proposition through the Contact us form which can be found on the sites in the Communication section. Contact form are filled in by our application and the captcha is solved. The superiority of this method is that messages sent through feedback forms are whitelisted. This method improve the chances that your message will be read. Mailing is done in the same way as you received this message.
    Your commercial offer will be open by millions of site administrators and those who have access to the sites!

The cost of sending 1 million messages is $ 49 instead of $ 99. (you can select any country or country domain)
    All USA – (10 million messages sent) – $399 instead of $699
    All Europe (7 million messages sent)- $ 299 instead of $599
    All sites in the world (25 million messages sent) – $499 instead of $999

Discounts are valid until April 30.
    Feedback and warranty!
    Delivery report!
    In the process of sending messages we don’t break the rules GDRP.

Skype – FeedbackForm2019

All the best

2. netty dit :

Good day! fondationpoesie.org

We make available

Sending your commercial offer through the Contact us form which can be found on the sites in the Communication partition. Contact form are filled in by our software and the captcha is solved. The profit of this method is that messages sent through feedback forms are whitelisted. This method improve the odds that your message will be open. Mailing is done in the same way as you received this message.
    Your business proposition will be open by millions of site administrators and those who have access to the sites!

All USA – (10 million messages sent) – $399 instead of $699
    All Europe (7 million messages sent)- $ 299 instead of $599
    All sites in the world (25 million messages sent) – $499 instead of $999

Discounts are valid until April 30.
    Feedback and warranty!
    Delivery report!
    In the process of sending messages we don’t break the rules GDRP.

Skype – FeedbackForm2019
    Email – FeedbackForm@make-success.com

Hope to hear from you soon.

3. That is nice cash prize for winning. fondationpoesie.org

4. ContactForm dit :

Ciao! fondationpoesie.org

We put up of the sale

Sending your business proposition through the Contact us form which can be found on the sites in the Communication partition. Feedback forms are filled in by our software and the captcha is solved. The advantage of this method is that messages sent through feedback forms are whitelisted. This technique improve the chances that your message will be open.

Our database contains more than 25 million sites around the world to which we can send your message.

The cost of one million messages 49 USD

FREE TEST mailing of 50,000 messages to any country of your choice.

Skype FeedbackForm2019
    WhatsApp – +44 7598 509161

5. Here is a fine offers for winning. fondationpoesie.org

6. Behold is an important benefit for win. fondationpoesie.org